Щоб розмістити оголошення увійдіть в систему!
Всього оголошень: 3241
За сьогодні: 0
Вже продано: 518
На перевірці: 0

Авто новини:

« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

У Франкфурті відбулася прем҆ єра нового Land Rover Defender

Британська компанія Land Rover спираючись на фінансову підтримку індійських партнерів з Tata Motors вирішила відродити ультимативний позашляховик націлений на подолання важкого бездоріжжя, при цьому новачок отримав впізнавані риси культового попередника та сподівається стати не менш витривалим та харизматичним ніж старий Defender. Позашляховик матиме безліч версій та модифікацій в тому числі три типа кузова – 90,110 та 130. Цифри в назві моделі як і раніше вказують на довжину колісної бази.

Доречи, база на якій побудований новий Land Rover Defender вже використовується на Range Rover та Discovery. Шасі Defender – це одна монококова конструкція з алюмінію, тому жорсткість кузова в рази більша ніж у сталевої рами попередника. Завдяки конструктивним особливостям новачка, британці змогли подолати один з найбільших недоліків старого автомобіля – тісний салон та відсутність комфорту під час їзди на асфальтовому покритті. Перш за все новий Defender загострений на підкорення бездоріжжя і це потрібно чітко усвідомлювати тим хто планує використовувати цей позашляховик тільки у межах міста. В якості підтвердження цього – інформація про 8-ступеневу автоматичну коробку перемикання швидкостей, яка запрограмована для підкорення важкого бездоріжжя, буксування та екстремальних умов використання. На борту новачка налаштована система Terrain Response 2, яка дозволяє водіям досконало підготувати транспортний засіб під конкретні дорожні та погодні умови. Салон автомобіля максимально захищений від потрапляння вологи, адже глибина проходження водних перешкод складає 90 см і це рекорд серед серійних машин у всьому світі.

Незважаючи на брутальну зовнішність, інтер҆ єр Land Rover Defender обладнаний за останнім словом техніки. Архітектура центральної панелі складної форми з натяками на історію Land Rover, але це очевидно лише в базових модифікаціях моделі. Функціональність салону позашляховика продумано до дрібниць, адже він орієнтований на вибагливих клієнтів, які чітко розуміють як використовувати ті чи інші функції автомобіля. Замість аналогових приладів, Defender отримав віртуальний кокпіт з 12,3-дюймовим монітором. На центральній консолі встановлено ще один монітор розміром 10 дюймів, якій відповідає за інформаційно-розважальні функції. Слід відзначити непогану якість матеріалів та відсутність економії в дрібницях.

Під капотом Defender може встановлюватись один з чотирьох силових агрегатів з яких два бензинових та два дизеля. Базовий турбодизель має об҆ єм два літра і розвиває 200 к.с., а його більш потужна версія 240 к.с. Бензинові мотори більш потужні, так 2-літровий турбоагрегат має в своєму розпоряджені 300 к.с., або навіть 400 к.с. В останьому варіанті двигун оснащений 48-вольтовою системою м҆ якого гібрида. Слід відзначити, що динаміка нового Defender достатня для більшості задач, які стоятьперед цим позашляховиком.

Комплектації нового Land Rover Defender маркируються так само як і у інших моделях британського бренду – базовий S, більш просунутий SE та топовий HSE. Ціни на Defender стартують з позначки у 40 тисяч євро а закінчуються на 80-ти і це без різноманітних додаткових опцій…

 

13.09.2019
« Повернутися в розділ / « Повернутися назад

Коментарі:

Додати коментар
Щоб додавати коментарі увійдіть в систему!
Коментарів немає. Будьте першим!

У Франкфурті відбулася прем҆ єра нового Land Rover Defender

Політика конфіденційності